Конспект комплексного заняття
до районного конкурсу
«Моя країна - Україна».
Вікова група : 6 piк життя .
Тема : « Хто найкращий майстер на землі».
Підготувала та провела:
Бовсуновська Юлія Михайлівна
Програмові завдання:
Мовленнєвий розвиток ( навчання елементів грамоти ). Продовжувати вчити :
- визначати наголошений і ненаголошений склади у слові;
- підбирати слова із заданим звуком (початок , середина, кінець слова);
- складати складові схеми та добирати слова до заданої схеми. Вправляти у моделюванні речень з поданим словом за схемою. Розвивати логічне мислення увагу , кмітливість , пам'ять . Виховувати зосередженість під час виконання завдань . Формувати оцінно-контрольну діяльність.
Пізнавальний розвиток . Вправляти в умінні визначати українські народні ремесла за їх характерними ознаками . Прилучати до культури минулого свого народу . Розвивати мислення , пам'ять .
Художньо-естетичний розвиток . Розвивати вміння милуватися творами декоративно-прикладного мистецтва.
Емоційно-ціннісний розвиток . Формувати спостережливість , уміння емоційно сприймати красу витворів українських майстрів.
Соціально-моральний розвиток . Прищеплювати дітям зацікавленість до вивчення витворів українських майстрів , формувати національну свідомість .
Креативний розвиток . Учити радіти своїм досягненням . Розвивати гнучкість мислення.
Фізичний розвиток . Самостійно слідкувати за своєю поставою на протязі заняття .
Матеріал : звукозапис Т.Петренко « Україна» ; куточки : - опішнянської кераміки , петриківського розпису , різьбярства , вишивки . Мапи України , ребус , схеми слів , схеми речень , картинки, фішки для ЗБА, два глечика, рушники .
Попередня робота : Знайомство з петриківським розписом , опішнянським розписом , різьбярством . Ліплення - розпис петриківських та опішнянських предметів побуту . Відвідування музею « Українська вишивка ». Системність занять з дитячої граматики.